20 Kasım 2011 Pazar

Yeni Yıl Çorabı



 Bu da  benim yıl başı çorabım. Resmin görüntüsü biraz kötü ama idare edilebilir sanırım:)



Malzemelere gelince evde yırtılmış yeni yıl temalı bir boxer vardı, uzun zamandır saklıyordum bir şeyler yapılır diye işte ana malzememiz o boxerın kumaşı. Önce kağıttan bir kalıp çıkardım arkasından boxer'ı kalıba göre kestim. Kesmiş olduğum çorap şeklinde ki parçayı elimde diktim. Arkasından krem rengi alize ip ile üst kısmına  bir parça yapıp dikerek ekledim. Ve en son zincir çekip askı yaparak yıl başı çorabını bitirdim. Yine zincir çekerek kurdele yaptım ve çoraba kondurdum. Artık şöminesi olanlar şöminelerine olmayanlar yıl başı ağaçlarına asar, içine düşecek hediyelerini beklerler.

5 yorum:

  1. Güzel olmuş, ellerine sağlık. Ben de şu boxer çekmecesine bir göz atacağım şimdi.. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş.En kısa zamanda deniycem;)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili ehlikeyf ve emrezel her ikinize de teşekkür ederim. Eski boxer, gömlek, etek hiç bir şeyi kolay kolay atmayınca neyden ne çıkacağı belli olmuyor, sen de bir kurcala ehlikeyf çıkar mutlaka bir şeyler:)

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık yılbaşı çorabınız çok hoş olmuş..Hem de güzel bir geri dönüşüm projesi olmuş:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim. Dediğiniz gibi geri dönüşüm de oldu:) Geri kalan parçası da dönüşmeyi bekliyor hala:)

    YanıtlaSil