25 Kasım 2011 Cuma

KISMETİM AÇILDI :)

Dün bir arkadaşımın evine oturmaya gittim, sohbet, muhabbet, yeme, içme güzel vakit geçirdim. Aslında buraya kadar olan kısım başlıkla alakalı değil ama giriş yapmadan olmaz şimdi, neyse çöpleri atayım diye çöpe uzandım bir de ne göreyim kapaklı küçük büyük iki tane metal kutu hemen aldım tabi. hem oda olsa iyi içini açtım tangırdayınca kırılan zincir, yok beğenilmeyen kolye ucları, nazar boncukları ohhhh tam benlik şeyler. Topladım tabi, onuda tembihledim bir daha atmasın diye :)  Bugün de taşınan bir ablama ev yerleştirmeye gidince çıkan ganimeti siz düşünün :) Anlayacağınız iki gündür kısmetim açık:)

2 yorum:

  1. Gerçekten çok şanslıymışsınız, bizim gibi yeni şeyler üretmeyi sevenler için hazine değerinde tabi bunlar. Benim de arkadaşlarım bazen atacak oluyorlar bu tip şeyleri alıyorum hemen ellerinden :)

    YanıtlaSil
  2. Derya gerçekten çok haklısın hazine değerinde, elime bir şeyler geçtiği zaman nasıl mutlu oluyorum. Gerçi şu an pek bir şey yapamıyorum ama hepsi zamanı gelince en güzel şekilde değerlenecekler inşallah.

    YanıtlaSil